bye2017.reismee.nl

19. Vatan.

19. Vatan is de volgende tussenstop voor een paar dagen. De camping, een soort boerencamping, ligt mooi langs de A20. Dat merken we vooral op zondag, dan komen er veel passanten voor 1 nacht. Iedereen vertrekt 's morgens weer heel stilletjes en daar merken we bijna niets van. Er is een super grote campingwinkel om de hoek, genaamd Carrefour! Wij blijven een paar dagen en de zon gaat steeds meer schijnen. In de omgeving kun je mooi fietsen en dat gaan we vandaag doen. We fietsen door wuivende golvende graanvelden. De meeste zijn al goud gekleurd. Prachtige uitzichten onderweg. Lunchen doen we bij een kerkje, waar bankjes staan en het gras als een gazon is gemaaid. We zitten er helemaal alleen en er komt geen kip langs. In de kleine dorpjes is ook veel leegstand. Maar mooi dat het hier is! Morgen gaan we weer 300 km. naar het noorden en zo tuffen we rustig aan naar huis. We verwachten halverwege de week in Alphen aan te komen.

BYe

carla

geniet maar ....het is hier bar en boos weer..

Willemien

Goeie reis terug. De 14e hebben we een vouwafspraak staan, dan weet je dat alvast Yvonne.

Willemien

Oh nee, woensdag 13!