bye2017.reismee.nl

14. Veertig jaar verkering.

14. Veertig jaar verkering. Vandaag is het 6 juni. Op die dag in 1976 gaan Boudewijn en ik naar de film en het is aan! En van de jaren erna weten jullie allemaal een beetje. Wij gaan er samen liefdevol mee door. Vanochtend is Yvonne naar de Xina shop geweest. Een China winkel, zoiets als de Action, maar wel zeker twee keer zo groot. Lekker snuffelen na zoveel weken. Samen met een overbuurvrouw van de camping. Er is een overvloed aan producten, maar zoveel heb ik gelukkig niet nodig. Echter, met lege handen kom je nooit uit zo'n 'snoepwinkel'. Er is altijd wel iets voor je hobby's te vinden. Op de camping, aan de Costa Brava, is het heerlijk. We hebben vaak het zwembad voor onszelf. Toch is de camping niet leeg. Er zijn veel Nederlanders die Frankrijk laten voor wat het is, vanwege het weer daar. In Palafrugell vinden we een paar dagen later een boodschappenkar met 4 wielen, in een stampvol papa/mama winkeltje. We wilden er vorig jaar al een kopen, maar wisten niet waar. Nu dan wel gelukt! Daarna drinken we we koffie en eten ook een pizza met een knapperige dunne bodem op het plein. We blijven lang zitten op het terras, waar alles overigens duurder is dan binnen. Er moet meer voor de klant gelopen worden. Als de markt klaar is en de winkels sluiten, tussen 13.00 en15.00 uur, wordt het ineens stiller in het centrum. Tijd om naar de supermarkt te gaan. BYe

Tineke B.

Nog van harte gefeliciteerd met die heugelijke dag.
Ik begrijp dat jullie volop genieten.
Houden zo.

Willemien

Het klinkt allemaal heerlijk en heel relaxed. Nog een fijne tijd verder

Sonja

Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal. En inderdaad, ga liefdevol verder, zoals we jullie kennen!