13. De tweede week in Palfrugell

13. De tweede week in Palafrugell. We vinden het fijn hier in deze streek van Spanje. Op de landkaart ligt het net onder de Pyreneeën, in een raar uitstekend puntje van Spanje. Je kunt vanaf camping mooi en veilig fietsen. En de leuke stadjes zijn niet ver weg. Op zo'n 5 km. afstand ligt er een snoepje van een strandje. Bij camping Benelux, jawel al van de 60-er jaren, naar links. Een mini baai, met o zo helder water. En dan er alleen met zijn tweeën van kunnen genieten. Wat heerlijk. De andere kant op ligt Pals, een oorspronkelijk M.E. stadje, dat helemaal is gerestaureerd. Een soort mini Carcassonne. Zo leuk en op de fiets door het binnenland bereikbaar. Het zijn stuk voor stuk cadeautjes om te zien. Je moet er alleen wel even voor klimmen en dalen. Vandaag horen we dat er een achternichtje bij Tim en Pauline is geboren. 'Vana', roos in het Spaans, is een gezonde dochter. Gefeliciteerd en veel geluk samen. Morgen gaat Yvonne mee naar een Xina winkel. Lekker snuffelen.