bye2017.reismee.nl

9. Een nieuwe reisdag.

9.Een nieuwe reisdag.

Op naar Spanje of toch maar niet? Boudewijn oppert om in Zuid-Frankrijk te blijven. Via de architectuur-brug in Millau, net een schip met veel zeilen, rijden door naar Narbonne-Plage. De TomTom brengt ons via de kortste weg naar de door ons uitgezochte camping. Met als gevolg dat Boudewijn zijn best moet doen om de gaten in de weg te ontwijken. Dat lukt hem goed. We passeren een zout binnenmeer vol met flamingo's, zeker wel 100! Ze zijn lichtroze van de garnaaltjes. Dit is de kleine Camarque. Onze camping ligt hier ook. We komen aan met heerlijke zonneschijn. Dat blijft zo twee dagen. Lekker zwemmen in een van de zwembaden en banjeren langs het strand van de Mediterrannee, zo blauw, zo blauw. Vandaag maar even een wasje doen, tenminste dat doet Boudewijn. De hand/ pols van Yvonne doet erg zeer. Waarvan? Geen idee, maar wel even ontzien. Het is lekker drogend weer met deze zon en wind. We hebben tussen 22 en 25 graden. De plek die door ons is uitgezocht heeft zon en schaduw van de olijfbomen. De bomen zitten nog vol bloemetje en je hoort de bijen gonzen. Zondag de 22e mei, krijgen we heel ander weer. Niet koud, maar wel erg bewolkt, met af en toe een bui. Als het 's middags droog is, gaan weer naar het strand. Jutten naar zeeglas en mooie schelpen. De Middellandse zee heeft vandaag de kleur van de Noordzee: grijs. We wandelen mooi tussen de buien door. Helaas, we krijgen toch water op

Miranda

Jullie hebben nog heel wat afgereden en dat met al die stakingen en brandstofschaarste. ;-)

Elly

In Denemarken is het ook schitterend weer!

Maria

Hier ook wisselend zaterdag warm en kon je buiten zitten, zondag verjaardag van mathilde in de regen met een tent, en maandag niet droog geweest, vandaag gelukkig wel.
Blijf maar zoeken naar het mooie weer , een van jullie doelen toch????

Jannie

Jammer van je pols Yvonne. Ook niet vouwen?