bye2017.reismee.nl

4. En France

4. En France.
Op zaterdag vertrekken we uit Nederland. We hebben heerlijk gestaan in De Moer en het uitzonderlijk getroffen met een hele week zon. Boudewijn ziet op de laatste ochtend een ree, met puntige hoorntjes op 20 meter afstand passeren. Wonderschoon! De weersverwachting is wat afgezakt. Dat is ons signaal om op te breken en te gaan rijden. Ons doel is nog steeds Bretagne. Maar niet in één dag.
Eerst gaan we foerageren bij de Lidl. Die zit in een prachtig design pand, dat vast niet zelf is neergezet. Dat blijkt te kloppen. Eerst zat hier een meubelgigant, die failliet is gegaan.
We nemen de Westerscheldetunnel en gaan in Terneuzen de zeeschepen bewonderen. Het is er erg koud, met harde wind. Reden om hierna door te reizen.
Ons einddoel voor vandaag is Le Touquet-Paris-plage. Een stadje dat omkaderd en ook nog bruin is ingekleurd op de routekaart van de ANWB. Dan is dat zeker de moeite waard voor een stop met een bezoek. Het blijkt een mix van Zandvoort en Bloemendaal te zijn. De happy few van Parijs heeft hier een tweede woning. We arriveren laat, rond19.00 uuren vinden een plek op een grote camperplaats achter het hippisch centrum. De volgende ochtend verkassen we naar een vrijgekomen plek en ontbijten in de zon.
Dit is camperen!
BYe.