bye2017.reismee.nl

3. Nog steeds in Brabant

3. Nog steeds in Brabant.
Wat is het toch lekker weer en zonnig. We genieten er volop van. Op zaterdag fietsen we mee met een groep van de camping. Ze maken hun jaarlijkse fietstocht en wij mogen ook mee. Het heeft een hoog grijze hoofden gehalte, maar de gezelligheid is er niet minder om. Vanwege de billen wordt er regelmatig gestopt. Iedereen heeft van hetzelfde last: de zitbotjes. Ze zijn nog niet getraind dit jaar. Halverwege pikken we een terras bij een jachthaven aan de Oude Maas. Lekkere koffie met aardbeienvlaai. Je moet immers ook voor de inwendige mens zorgen! 's Avonds is er b.b.q., met vuur van de camping. De rest zelf meenemen. Het is gezellig. Zondag doen we lekker niks en vooral genieten van de zon. Yvonne breit haar muts af op de breiring. Hij past en is goed geslaagd. Je kunt het maar vast klaar hebben voor de winter. Maandag is een luxe dag. Alweer tijd om te fietsen om de Loonse - en Drunense duinen. Heerlijk dat je kunt doen waar je zin in hebt. We komen weer veel grijze hoofden tegen en ook de dorps-zonderling met een hoed vol speldjes en en aangeklede fiets. Joris krijgt een koekje van hem. Bijna thuis, nog even genieten van een bolletje málaga-ijs. Het 'droomijsje' doet goede zaken. Na 42 km, i.p.v. de beloofde 22 km. zijn we weer terug. Boudewijn gaat plonzen in het zwembad en Joris onder de douche. Allebei opgefrist.
BYe

Miranda

Blijf nog maar even daar hoor, het weerbericht voor Noord-Frankrijk zag er vanmiddag niet al te best uit. Veel regen en onweer de komende dagen, voor woensdag zelfs met een hagel-waarschuwing tegen Belgie aan. Pas aan het eind van de week lijkt het weer droog en (een beetje) zonnig te worden.

MO&BS

Wat leuk en lekker allemaal

Annette

Heerlijk! Blijf vooral genieten!