bye2017.reismee.nl

2. Noord-Brabant

2 Noord Brabant 4 mei 2016

Het weerbericht laat veel zon zien voor de komende tijd in Nederland. Dan gaan we natuurlijk niet veel verder. Na 100 km / 1 uur rijden zijn we op onze plek in De Moer. Het is een kleine camping, met bospercelen er om heen. En heel veel vogels, net een volière. Laat de zon maar blijven!

5 mei / 6 mei

We camperen hier heerlijk. Soms zijn we ook actiever: hardlopen in het bos, hond uitlaten in het bos of, zoals vandaag: naar Ikea in Breda. We hebben allebei last van onze rug deze ochtend. Niet zo fijn. Ikea verkoopt heerlijke oplegmatrassen. Daar gaan we voor. Alleen moet het matras wel worden vermaakt. Het matras is te groot en in camper hebben we een schuine hoek bij ons 'french bed'. Maar, hoera Renée woont ook in Breda! Fijn dat we haar ooit een naaimachine cadeau hebben gedaan, die kunnen we nu mooi lenen. Het matras is snel op maat gesneden. De tijk vergt iets meer werk, maar alles lukt en na gedane arbeid ligt ons bed heerlijk! We zijn benieuwd hoe we morgen opstaan. De weerkaart laat zien dat het in Brabant voorlopig lekker blijft, daarom blijven we hier nog wel een aantal dagen. Morgen gaan we mee fietsen vanaf de camping en 's avonds is er een b.b.q., met vuur van de camping ;-). Eigen spullen meebrengen dus. Geen probleem, we hebben alvast wat lekkers gekocht bij de slager in het Ginneken (Breda).

BYe

Marjolijn en Bart

Nou lieve mensen dat klinkt als een heerlijk begin van de vakantie
Ons landje is zo mooi
Veel plezier en ik ben benieuwd naar hoe het oplegbedje bevalt
Liefs Mo en Bs

Annette

Welterusten!

Carla

Zo, jullie hebben geluk, dat Renee daar woont!
Top nu lekker slapen hoor en gezond weer op!
Lex en Carla