bye2017.reismee.nl

34. Back home.

34. Back home.

De koolzaadvelden zijn uitgebloeid, nu goudgeel, wachtend op de oogst. Het graan staat te wuiven, zover het oog rijkt. Wat is Frankrijk weids en afwisselend. We kienen onze route rond Parijs goed uit: er omheen, en het lukt deze keer.. We rijden vandaag 450 km. Het is warm, maar we hebben airco. Onze overnachting is in Soissons. Op deze camping municipal hebben we al vaker geslapen. Het is er goed en goedkoop. Voor Joris is aan de overkant van de weg een mooi park. We kiezen voor de camping, omdat het nu te warm is voor een camperplek. We willen nl. graag met de ramen open slapen. Vannacht kwam de verfrissende bui, met verkoeling. De ramen konden weer dicht.
Na Frankrijk komen we zaterdag aan in Breda. Onze dochter Renée woont er, met Boaz en onze kleinzoon van alweer 4 maanden. En, verrassing, Iris, Per en kleinzoon Sten van bijna 3 jaar komen ook. Een fijne familiereünie na zo'n lange tijd. Maandag 29 juni rijden we door naar huis. Post bekijken, camper uitpakken, wassen, schoonmaken en vooral landen. Yvonne is blij dat we er weer zijn, Boudewijn kan nog wel even doorreizen. In ieder geval zijn we dankbaar dat alles zo mooi en goed is verlopen.
Jongens we zijn er weer!
BYe

carla en lex

welkom thuis, geniet nog effe na