bye2017.reismee.nl

33. Op de terugweg.

33. Op de terugweg.

Na een fijne week boven Barcelona, rijden we al spoedig Frankrijk, bij Perpignan, binnen. Ons plan om in Noord-Spanje naar het Dali-museum in Figueres te gaan is mislukt. Er is geen plek voor een camper om te parkeren. En de vele parkeergarage zijn te laag voor een camper. De camperplaats was niet te bereiken, doordat alle wegen ernaar toe afgesloten waren. Na een uur geven we de pijp aan Maarten en rijden we door. Volgende keer beter. In ieder geval hebben we het centrum van Figueres aardig doorkruist. We rijden 450 km. noordwaarts over de A75 en overnachten weer in Le Malzieu op een camperplaats in het dorp. Er staan nu duidelijk meer campers staan. Weer is het 's nachts heerlijk stil in dit Middeleeuwse dorp, slechts 12 km. vanaf de snelweg. De volgende dag gaan we op weg naar een camping in de Creuse. Dat is een mooie bestemming, omdat we dan al halverwege de reis naar Nederland zijn. Hier blijven we een paar dagen, voordat we in 2 dagen terugreizen. De zon schijnt en we genieten van deze laatste franse dagen.
BYe