bye2017.reismee.nl

12. Foix.

12. Foix.

We staan in Trèbes op ons gemakje op. Het brood komt pas om 9.00 uur. Maar we eten eerder. In de grillpan piepen we stokbrood van gisteren op. Lekker met de pas gekochte vijgenjam. We horen de koekoek en ook de hopvogel: hop-hop-hop. Leuk is dat. Mèt het verse brood gaan we op pad richting Foix, in de midi-Pyrenee. De rit er naar toe is prachtig. Een vriendelijk golvend landschap, met huizen, bebossing en akkerland. En in de verte, zicht op de Pyreneeën met besneeuwde toppen. Dat je niet altijd letterlijk de TomTom moet volgen bleek vandaag maar weer eens. We maken een doorsteek via een weg die niet op de kaart staat. Rollend en schuddend komen we uit op de normale smalle asfaltweg. Het was vast korter, maar je kunt ook met behulp van de kaart zelf je route kiezen! Als we bij een woonhuis een aantal km. vanaf de camping zijn, zegt de TomTom doodleuk: bestemming bereikt. Het is echter nog 5 km. verder en dan komen we op een heerlijke camping 'Millefleur' met mooie vlakke grasterrassen, een zwembad, sauna, mooi sanitair en lekkere douches. Het ziet er veelbelovend uit. De eigenaren zijn heel vriendelijk, de zon schijnt en de temperatuur is goed. We blijven hier een paar dagen genieten.
BYe

Maria

jullie maken het dit keer ook weer spannend
Lekker genieten

carla en lex

Geniet ze ervan. Jullie zonneopbrengst is helaas wat terug gelopen, niet omdat het hier niet de zon schijnt, maar wel omdat de vogels hun uitwerpselen hebben neergelaten. Veel plezier