bye2017.reismee.nl

4. Dikke pech.

4. Dikke pech.

De koelkast doet het niet op gas. Dat is heel vervelend, als je geen stroom op de overnachtingsplek hebt. Na overleg besluiten we terug te gaan naar Nederland, om een andere koelkast te kopen. We gaan niet naar huis, maar naar Enschede. In Winterswijk zit Obelink, een grote alles-op-het-gebied-van-kamperen zaak. We zijn er wel sacherijnig van. Na korte tijd besluiten we dat dit maar over moet zijn. Een verse kop koffie en knapperige baguettes doen hier goed aan. Dus, op naar Nederland, maar NIET via Parijs. Daar hebben we onze buik vol van. We gaan via Troyes naar Reims en zo verder noordwaarts.Het is vandaag 1 mei en daarom staan in de stad en bij kruisingen vrouwen met tafeltjes vol lelietjes-der-dalen voor de verkoop.Onderweg regent het, maar we passeren intens gele koozaadvelden, die deze natte dag opfleuren.
BYe

Jan en Lenie

Wat een pech! We snappen dat je niet verder kunt zonder koelkast op gas. Dat heb je maar al te vaak nodig onderweg. En die groene flesjes met H....K.N erop, vragen toch om een bepaalde temperatuur anders is het helemaal niet meer te drinken. Dus JA....houd de moed erin en de stemming op peil. Er zijn ergere dingen (gerepatrieerd worden vanuit Engeland b.v. ...).

Maria

Heel veel plezier met de nieuwe koelkast.
Wel een mooi uit zoeken hoor .
Hebben jullie dit probleem nog nooit gehad.
Heel veel lieve groetjes. Maria

Jannie

Hoi Yvonne en Boudewijn,
Hans vraagt zich af of het niet iets met de branders is. Schoonmaken of zo?. Maar dat zullen jullie ws wel al nagekeken hebben. Veel succes.
Liefs Hans en Jannie

Miranda

Dat is inderdaad dikke pech. Maar een geluk bij een ongeluk dat het 1 mei is, geen vrachtwagens op de weg. En jullie zitten alweer in Belgie, dus het schiet al lekker op. Succes met de nieuwe koelkast en succes met de 'terugweg' naar Orleans.