bye2017.reismee.nl

2. overnachting in Gent.

2. overnachting in Gent.

Voor we op reis kunnen is er nog wel het een en ander te doen. Zeker als je van plan bent 2 maanden weg te blijven. Dus: wassen, huis poetsen, moeder gedag zeggen, boodschappen doen. En wat nemen we mee en vooral, past het allemaal in de camper? Zoals altijd zegt Boudewijn, als ik met de boodschappen thuis kom, 'dat kan er nooit allemaal in'. Maar na wat passen en meten, zit alles, net als ieder jaar, weer in de kastjes, de koelkast en het vriezertje. Het is uiteindelijk 16.30 uur als we vertrekken richting Breda. We worden door de buren uitgezwaaid. Op de brug over het Haringvliet, vangen we ineens een enorme klap wind. Dat is schrikken, maar Boudewijn houdt alles op de weg. Een les voor komende bruggen. Renée heeft een lekkere pasta-maaltijd voor ons klaar gemaakt. Ook kunnen we nog heerlijk met Lucas, onze jongste kleinzoon van 2 maanden, knuffelen. Hem moeten we ook een poosje missen. Maar Renée heeft beloofd dat ze foto's opstuurt. Net zoals Iris dat doet van Sten. We vertrekken na het eten richting Gent, voor de overnachting. Het is nu rustig bij Antwerpen en het rijdt goed door. De camping in Blaarmeersen te Gent, is al dicht, dus het wordt vrij staan, in de buurt ervan. Eigenlijk mag dat niet, maar er kraait geen haan naar als je zo laat aankomt en ook weer vroeg vertrekt. Als de vreemd geparkeerde auto voor ons eindelijk ook vertrekt, kunnen we rustig gaan slapen. Om 7.00 uur zijn we wakker. We douchen en gaan ontbijten op een andere plek, in de zon, naast een kanaal, waarop en langs al druk wordt gesport. We hebben ochtend-camper-t.v., via onze grote ramen. Nog even de benen strekken langs het kanaal. We zien pinksterbloemen, poelletjes en 2 zwaluwen. Dat belooft wat!
Op naar Carcassonne.
BYe

Jan en Lenie

Leuk dat jullie weer een reislog bijhouden. We zijn benieuwd naar alle alle ervaringen onderweg. Veel plezier en blijf schrijven!

Jannie

Veel plezier beide en alles mag losgelaten:-))

Elly

Een heel fijne en voorspoedige tocht toegewenst!

anneke

Toch nog wel wat tussenstops mag ik hopen?

Maria

een hele fijne vakantie