bye2017.reismee.nl

Storforsen 2

Storforsen 2. De nacht 'alleen staan' op de grote parkeerplaats in het wild is goed bevallen, al sliep Boudewijn beter dan Yvonne. 's Morgens verschijnt zowaar af en toe de zon door de wolken heen en zien we stukjes blauwe lucht. Wat heerlijk dat het droog is. We maken weer een wandeling naar de waterval en klauteren ook over de rotsen naast de rivier. Af en toe zijn er bruggetjes over gevaarlijke stukken of juist bij prachtige uitzichtpunten, bv. de pot-holes. Iedereen kan meegenieten, want de EU heeft mee betaald aan de lange loopbrug naar de waterval. Wat een schoonheid biedt de natuur. Je kunt hier op wel 18 klaarstaande bbq's je eten klaar maken. Zweden houden daar nl. heel erg van en het maakt niet uit of het koud is. En het benodigde hakhout ligt al klaar in een schuur. 's Middags is Yvonne niet lekker. De haring is niet goed gevallen en komt er weer uit. Dat lucht op. Even bijslapen en alles komt weer goed. We hebben Russische buren gekregen, die met een oude Lada vol electronische hebbedingen en een aanhanger naast ons geparkeerd staan. En verder zijn er nog twee campers bijgekomen voor de nacht. Toch prettiger voor de komende nacht, ook al ken je de mensen niet. By the way, we zitten overigens gewoon in Zweden, te Storforsen, 30 km. boven Älvsbyn en vandaar uit stuur ik nu dit reismee verhaal. BYe