Vertrek!

Vertrek! Vandaag vertrekken we echt. Na gisteren de leuke bruiloft van ons petekind Marion en haar Jasper mee gevierd te hebben, zijn we voorlopig even klaar met onze afspraken in Nederland. Nog een laatste stofzuigbeurt, een koelkastreiniging en een kop koffie en we zijn er helemaal klaar voor. Op naar Oldebercoop, om vanmiddag de 'open stal' route te gaan bekijken. Het weer lijkt mee te vallen, dus we gaan ervoor. En we hebben er zin in! BYe

Iris

Rij voorzichtig door!! We kijken naar jullie uit!!

Veel plezier

Veel plezier en tot de 20e van september :) hoe luxe klinkt dat xx

Sonja

Veel plezier en zonneschijn. Ik wens jullie een mooie reis.

Carin

Heel veel plezier van ons vanuit een zonnig Noorwegen.

lenie en jan dingemanse

Zo Globetrotters, daar gaat-ie weer! Maak er een mooie reis van en blijf vooral op deze page schrijven! Wat een onvermoede talenten hebben jullie toch.
Veel plezier en een fijne verjaardag met de kleine gewenst!

Miranda

Ik heb genoten van jullie reis door Portugal. Ga zo door, dan geniet ik nu weer met jullie mee. Fijne reis en graag nog een beetje meer Denemarken, dat roept goede herinneringen op. ;-)