bye2017.reismee.nl

Luleå

Luleå We zijn nu bij Iris, Sten en Per. We slapen in de camper vlak bij hun huis op een parkeerplek in de woonwijk. De grote jongens van Per zijn er ook, dus het is makkelijk om onze eigen slaapkamer te hebben. We hebben plezier met elkaar en eten lekker op z'n Zweeds. De kreeften zijn inmiddels gekookt en al, gekocht bij de ICA en worden a.s. vrijdag verorberd. Vandaag is het Sten's tweede verjaardag. Hij is al heel erg verwend van te voren, want dat is zo leuk om te doen en om zijn reactie te zien. Ook voor de anderen hebben we kadootjes mee. Vandaag krijgt Sten het vliegtuig Dusty, van de film 'planet' in duplo van ons. Hij is helemaal weg van de film. Hij zingt 'in de Gloria' en praat Nederlands met ons. Met zijn broertjes spreekt hij Zweeds. Iris heeft voor het verjaardagsfeest een hele grappige locomotief met treinstellen gebakken. Ze smaken heerlijk, want we hebben ze al voorgeproefd. Er komt vandaag nog veel meer visite en het is leuk dat we daarbij kunnen zijn. BYe

Tineke

Wat een geweldige reis maken jullie weer.
Van harte gefeliciteerd met de 2de verjaardag van Sten. Leuk dat jullie er bij zijn.
Veel plezier nog en tot de volgende keer.

Groetjes, Tineke

willemien

Hallo B en Y, gefeliciteerd met Sten. Leuk hè, dat hij er zich nu echt van bewust is, dat hij jarig is.
Geniet ervan.
Nog veel fijne dagen .
groet, Willemien

Elly

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Sten.
Wat goed dat hij Nederlands met jullie spreekt.
Onze kleindochter Olivia verstaat ons wel, maar wil geen NL spreken!
Leuk om jullie te volgen. Volgend jaar willen we een rondje Botnische golf maken...

Sonja

Van harte gefeliciteerd!